۴ رویکرد بازاریابی دیجیتال موثر بر وبسایت

آیا شما می دانید که بازاریابی دیجیتال خیلی امر مهم و جالبی است؟ البته، دوست داریم هر چیزی با لغت دیجیتال “digital” همراه باشد، اما ما می توانیم بفهمیم که چرا بعضی ها ممکن است فکر کنند که همه چیز، واژه گان کلیدی و تحلیل ها است. خوب، ما اینجا به شما می گوییم که اینطور نیست. سال گذشته یا چند سالی است که تعدادی پیشنهاد های استثنایی به منبع سنتی و قدیمی ابزارهای SEO شده است که ممکن است شما از آن با اطلاع نباشید. برای راحتی شما، ما قصد داریم یک تعدادی از اطلاعات مورد علاقه در مورد بازاریابی دیجیتال موثر را به شما بدهیم که باید به آن توجه کنید و به استراتژی دیجیتال تان اضافه کنید.

بازاریابی دیجیتال موثر

۱- اینفوگرافیک تعاملی

بیشترین رسانه های معروف و منابع خبری اغلب به دلایل خوبی ، با ترکیب گرافیک های تصویری تعاملی شروع کرده اند. زمانی گرافیک های استاتیک،معروف شده بودند حال این روزها با نوع تعاملی آن واقعاً بهتر شده است. این به خاطر سهولت و محبوبیت کار است که به اشتراک گذاشته می شود (آنها طلای رسانه های اجتماعی هستند).
کاربران وب سایت کاملاً مجذوب نمونه های بصری معروف از طریق اینفوگرافیک می شوند. اینفو گرافیک تعاملی به سادگی با لمس کردن موس شناور، اسکرول یا کلیک جواب می دهد و به نوعی بازاریابی دیجیتال موثر است.

مطمئن باشید که از اینفوگرافیک لذت می برید، و یکی از بهترین فرصت ها برای بیان رویداد های شرکت یا کل پیام های شما است. از صفحات سفید فاصله ای بگیرید و با بعضی از چیزهایی که مردم برای به اشتراک گذاشته  آنها علاقه مندند مانند اینفوگرافیک همراه شوید.

۲- پیشنهاد منابع خوب و مفید

هنگامی، نوشته ها و محتوای وب سایت شما موفقیت دارند که به کاربران بیشترین مساعدت را داشته باشند. شما می توانید روی این محتواها با ابزارهای پیشنهادی، منابع یا امکانات رایگان سرمایه گذاری کنید. زمان بگذارید و از خودتان بپرسید که چه ارزش های واقعی را مایلم برای مشتریانم مهیا کنم؟

کسب و کارهای زیادی برای سئوال فوق، کتاب الکترونیکی انتشار می دهند تا صرفاً خود را نشان دهند هر چند که موارد مفیدی را هم ارائه می دهند. بعضی موارد کوچک و مرتبط بطور خاصی مشتریان زیادی را جذب می کنند. این می تواند بعضی چیزهای ساده چون دفترچه یادداشت، قالب های خوب یا یک ماشین حساب باشد.بلکه زمانی بعضی از موارد چون خواندن کتاب الکترونیکی برای مردم  لذت بخش باشد، هرکسی ،از هر چیزی را که به رایگان به دست آورده باشد لذت می برد. سادگی به اندازه کافی درست و موثر است و حالا آن را برای سایت تان اجرا کنید تا در بازاریابی دیجیتال موثر قدمی برداشته باشید.

۳- انجمن های رایج در سطح اینترنت

مسلماً گذاشتن داغ ترین محتوا روی وب سایت به کار خودتان برمی گردد.  انجمن های رایج و موجود در سطح اینترنتیک فرصت منحصر به فرد واقعی به شما به عنوان یک کارشناس ارائه می دهد تا شما دانش تان را به توسط دیگران انتشار دهید. جوامع بیشماری به صورت آنلاین در پیرامون انجمن ها ایجاد می شوند که همیشه در جستجوی نکات و ترفند های مفید هستند. همه شما باید برای بازاریابی دیجیتال موثر به دنبال آنها باشید.

۴- محتوای ویدئویی

شهرت محتوای ویدئویی ، تازه نیست. به همین دلیل جای تعجب است که چرا تعداد زیادی از کسب و کارها از آن استفاده نمی کنند. اگر شما درباره آن مطالعه می کنید و مشکلی در ایجاد محتوای ویدئویی ندارید، گوشی تان را بردارید و شروع کنید!  آسانتر از آن است که شما فکر می کنید و سود زیادی می برید.

بر اساس مطالعات پی برده ایم که تمایل و ترجیح مشتری به ویدئو، بخصوص در بین بازدید کنندگان موبایلی، واقعی است. ویدئو مانند اینفو گرافیک تعاملی می تواند در تشریح اهداف یا ماموریت سازمان شما شگفتی ایجاد کند. به علت اینکه ویدئو برای بارگذاری روی پلتفرم ها  YouTube, Twitter, Facebook, Vine ,Instagram  و تعدادی دیگر مانند آپارات امکان بارگذاری دارد و بهتر است برای تنظیم آن سرمایه گذاری شود تا به شکل درستی در بازاریابی دیجیتال موثر  هدایت شود.

مطالب مرتبط

*

*

Top